جراحی و درمان بواسیر با لیزر بهترین روش درمان هموروئید

مجموعه ای برای درمان لیزری هموروئید (بواسیر)

جراحی و درمان بواسیر با لیزر بهترین روش درمان هموروئید

۸ بازديد

هموروئید چیست ؟

منظور از بواسیر در واقع رگهای متورم شده در پایینترین قسمت راست روده و مقعد شماست. گاهی اوقات دیواره رگهای خونی در این قسمت از روده به قدری نازک می شود، که رگها ملتهب و دردناک خواهند شد. بهطور کلی بواسیر بهعنوان یکی از مهمترین دلایل خونریزی مقعدی شناخته میشود.

هموروئید چیست ؟

انواع بواسیر

این بیماری انواع و درجات مختلفی دارد که علائم بواسیر یا هموروئید در هر یک از انواع آن ها متفاوت است و با توجه به این که رگ های کدام ناحیه از مقعد تحت فشار قرار گرفته اند و دچار آسیب شده اند به دو نوع کلی زیر تقسیم بندی می شود:
بواسیر یا هموروئید داخلی
بواسیر یا هموروئید خارجی

دلایل بروز بواسیر چیست؟

دلایل مختلفی در ایجاد این بیماری نقش دارد که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد:

  • بیش از حد نشستن
  • بلند کردن اجسام سنگین
  • بارداری
  • افزایش سن
  • اسهال
  • یبوست مزمن
  • چاقی
  • رابطه مقعدی

دلیل بروز هموروئید

علائم و نشانه های هموروئید

در صورتی که از نشانه ها و علائم بواسیر آگاهی داشته باشید می توانید در ساده ترین و خفیف ترین مراحل این بیماری آن را به سادگی تشخیص دهید و درمان آن را آغاز نمایید.

  • درد در اطراف مقعد
  • احساس توده حساس اطراف مقعد
  • خارش در داخل یا اطراف مقعد
  • خون قرمز روی مدفوع، لباس یا دستمال کاغذی

بهترین روش درمان هموروئید

هنگامی که فرد مبتلا به بیماری هموروئید (بواسیر) می شود انتخاب اینکه چه درمانی برای شرایط او مناسب است سخت می شود و شاید در مورد بیماری خود اطلاعات لازم را نداشته باشد. بهترین پزشک متخصص بواسیر با توجه به شرایط بیمار و وضعیت بیماری چندین راه حل به فرد پیشنهاد می دهد که در مورد هر کدام و مزایای آن توضیح می دهد. حال بیمار می تواند انتخاب نهایی را داشته باشد. البته بهتر است تا جای امکان به توصیه پزشک در انتخاب روش درمان هموروئید عمل نمایید.

درمان بواسیر با کمک جراحی با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود؛ درمان و جراحی بواسیرلیزر یکی از محبوب ترین راهکارهای درمانی می باشد زیرا لیزر می تواند تمام انواع بواسیر را درمان کند و محدودیت ندارد.

جراحی و درمان هموروئید با لیزر

جراحی و درمان بواسیر با لیزر

درمان هموروئید با لیزر بهترین و پیشرفته ترین روش درمان این بیماری است. این روش درمان به دو نوع لیزر جراحی پر توان و لیزر کم توان درمانی با پرتو اشعه مادون قرمز تقسیم می شود. از آنجایی که جراحی با لیزر پرتوان نیازمند مهارت و دانش بالای جراح در کار با لیزر می باشد توصیه می کنیم برای جراحی هموروئید با لیزر پرتوان حتما به یک جراح لیزر باسابقه در این زمینه مراجعه بفرمایید.

امروزه لیزر هموروئید بسیار متداول شده است. زیرا در مقایسه با سایر روش ها بسیار ساده تر کم هزینه تر و کم عارضه تر است و نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان ندارد.

دکتر متخصص هموروئید خانم

امروزه با وجود تعداد بسیاری دکتر خانم هموروئید که حاذق و مجرب هستند زنان ترجیح می دهند برای درمان بیماری هموروئید خود به دکتر خانم هموروئید مراجعه کنند. هموروئید جزو بیماری هایی است که هیچ کس نمی خواهد به آن مبتلا شود زیرا خیلی خجالت می کشید که حتی با متخصص جراحی خود در مورد آن صحبت کنید.

دغدغه بسیاری از بیماران انتخاب پزشک است. بسیاری از آن ها از خود می پرسند بهتر است برای درمان هموروئید زنان به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ دکتر متخصص هموروئید خانمباید با تجربه باشد و بتواند مشکل بیمار را به خوبی تشخیص دهد تا متناسب با آن بیمار خود را درمان کند. یک دکتر متخصص هموروئید زنان مجرب می تواند به راحتی بیماری بواسیر را تشخیص دهد و راه درمان مناسب را ارائه داده و طول درمان را تعیین کند.

دکتر بواسیر خانم

دکتر هموروئید خانم بهتر است یا آقا ؟

شاید بسیاری از بیماران بپرسند دکتر بواسیر خانم بهتر است یا آقا. اما مهمترین نکته در درمان بیماری بواسیر مهارت و دانش دکتر متخصص می باشد. به علاوه بیمار باید در سریع ترین زمان به پزشک مراجعه کند چرا که دیر تر مراجعه کردن بیمار باعث سخت تر درمان شدن او می شود.

اگر از بیماری های نشیمنگاهی مانند هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی و رنج می برید، ما در کلینیک ماه درمان درمانی کامل توسط تیم پزشکان متخصص دارای بورد برتر برایتان مهیا کرده ایم. با قیمتی مناسب و بدون خونریزی تنها در 30 دقیقه درد را فراموش کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.